IMM - mijlocie
Solutii pentru ImM-uri!
Ești o întreprindere mai măricică? Folosești deja aplicații de ticketing și CRM?
Soluția noastră se integrează în mod natural cu acestea, permițând să-ți optimizezi fluxurile de lucru, să scazi timpii de interacțiune cu clientul, și în final să crești gradul lui de satisfacție.
Cu soluția nostră poți să uiți de fax (fax-to-mail, mail-to-fax)! Da, încă mai există așa ceva, și unii chiar îl folosesc.
Iar dacă ai/dorești un call center iți putem oferi unul care-l va face pe supervizorul tău fericit, findca:
- va putea prioritiza apelurile/aloca agenții funcție de o multime de reguli si scenarii
- va putea ajuta agenții în perioadele de vârf de trafic înrolânduse ca agent intr-o coadă specifică
- va putea monitoriza un apel, si dacă consideră, poate interveni cu indicații către agent, fără ca apelantul să-l audă (call whispering), putând intra ulterior în convorbire cu toții
- de asemenea, agentul va putea invita un supervizor în apel pentru suport (whisper în primă fază, apoi în convorbire cu totii)
- vei putea prelua apeluri în mai multe limbi, conectând în apel și un translator
- beneficiază de o multime de statistici de performanță în timp real funcție de care poate lua decizii operaționale
- binențeles, poate ascula ulterior un apel, acestea fiind înregistrate
- iar la finalul zilei, analizând statisticile, va putea lua cele mai bune decizii privitoare la funcționarea callcenter-ului
Vrei un IVR cu număr practic nelimitat de ramuri (asta doar daca ai clienți extrem de răbdători)? Soluția noastră îți va asigura acest lucru, imbinând în mod inteligent Music-On-Hold, cu mesajele înregistrate.
Și bineînțeles că vei avea și toate facilitățile pe care le are o întreprinderile mică, scalate însă la anvergura organizației tale! (portofoliul de servicii îl găsiți aici)
ÎNAPOI