PARTENERUL DUMNEAVOASTRA DE INCREDERE
Acasa Soluții Comunicatii de voce

Comunicatii de voce

Platforma AVAYA IP Office

O soluție de colaborare simplă, dar puternică

Avaya IP Office, este o soluţia de comunicare cu arhitectura distribuita, modulara, scalabila si   integrata, care se dezvoltă o dată cu afacerile pe care le susţine, oferindu-le posibilitatea de a pune la dispoziţia fiecărui angajat acele unelete de comunicare de care are nevoie pentru a-şi desfăşura în mod optim activitatea. Prezentă în peste 250 000 de birouri, filiale şi sedii din toată lumea, IP Office susţine creşterea eficienţei în comunicare, putându-se adapta oricărui scenariu de utilizare datorită multitudinii de funcţionalităţi pe care le oferă.

În cele cinci variante disponibile - Basic, Essential, Preferred, Server Edition și Select - Avaya IP Office deserveşte practic toate nevoile de comunicare ale organizațiilor, indiferent de mărime și domeniul de activitate.  

Servicii de voce

IP Office oferă funcţionalităţi complete de voce ce includ:

Funcţii PBX: identificarea apelantului, redirecţionarea apelurilor, conferinţe, mesagerie vocală, etc

Interfeţe cu rețelele de telefonie: soluţia suporta conectivitatea la orice rețea de telefonie prin suportul pentru diferite porturi, precum linii analogixe (FXO), ISDN PRI și/sau BRI, H.323, SIP.

Extensii: soluţia susţine de la 2 până la 3000 extensii.

Diferite tipuri de telefoane: analogice, digitale, IP, cu fir sau wireless – pot fi integrate în soluţia IP Office, in funcţie de necesităţile fiecărei companii.

Rutare avasată a apelurilor: apelurile primite sunt direcţionate către persoană disponibilă cu pregătirea potrivită sau către serviciul de mesagerie, în funcţie de criteriile fiecărei companii. Este disponibila inclusiv rutarea apelurilor in functie de numarul (CLID-ul) apelantului.

Rutare alternativă a apelurilor: asigură directionarea eficientă a apelurilor selectând una dintre interfețele cu rețelele de telefonie disponibile: analog, digital sau VoIP.

Gateway şi gatekeeper H.323 şi servere SIP integrate pentru comunicaţii convergente: IP Office funcţionează ca server de telefonie IP ce asigură redirecţionarea apelurilor.

Interfață SIP către operatori de telefonie: IP Office le permite utilizatorilor de telefoane non-SIP să primească sau să iniţieze apeluri prin interfața SIP cu operatorul de telefonie.

Mobilitate:  aplicatia One-X Mobile Prefered permite utilizatorilor sa ramana conectati la IP Office folosind telefonul mobil. Permite folosirea retelelor GSM, de date 3G/4G sau WI-FI pentru conectarea la centrala cu pastrarea numarului de interior si servicii de instant messaging si presence.

Servicii de date

IP Office poate suplini nevoile de bază ale companiilor ce ţin de reţelistică şi date, oferind acces la Internet, rutare, funcţii de securitate, şi  altele:

Access la Internet: soluţia oferă acces la Internet protejat de un firewall integrat, fie prin conexiuni de tip dial-up sau prin cablu.

Rutare: statică sau dinamică (RIP I/II) pentru servicii Internet şi Branch-to-Branch.

Securitate: reţeaua internă este protejată de un firewall integrat şi serviciu NAT iar suportul pentru IPSec permite transmisii sigure de date prin VPN către toate reţelele publice folosind criptare 3DES.

DHCP: alocarea automată a adreselor IP pentru computerele şi dispozitivele mobile, inclusiv telefoanele IP conectate la reţeaua internă sau utilizate în afara reţelei.

Switch LAN: IP Office 500 V2 vine echipat cu 2 porturi Ethernet Layer 3.

Suport pentru client LDAP: oferă suport de sincronizare LDAP portalului Avaya one-X şi Phone Manager.

 Platformă pentru aplicaţii

IP Office oferă companiilor productivitate marită printr-o gamă de aplicaţii avansate. O parte dintre aplicaţii sunt gratuite, precum serviciul Microsoft TAPI. Ele pot fi îmbunătăţite pentru a oferi funcţionalități avansate pe baza licenţelor achiziţionate. Iată lista completă de aplicaţii disponibile:

Consola pentru Operatori/Recepţioneri: o interfaţă grafică pentru cei care se ocupă de preluarea apelurilor pe desktop.

Portalul Avaya one-X pentru IP Office: o aplicaţie web performantă de tip client/server ce le permite utilizatorilor să controleze preluarea apelurilor dintr-un browser web, sincronizându-se cu directoarele de contacte externe prin protocolul standard LDAP. Clientul web permite functii de instant messaging si presence.

Interfeţe Open CTI: IP Office are un server TAPI ce se integrează rapid cu toate aplicaţiile comune de management al contactelor precum Outlook. Aplicaţii personalizate de acest tip pot fi dezvoltate rapid şi apoi implementate folosind kit-ul de dezvoltare software.

Mesagerie vocală: apelanţii pot fi întâmpinaţi de un mesaj personalizat înainte de a li se înregistra mesajul şi de a se trimite notificările necesare. Mesajele pot fi trimise colegilor şi ascultate de pe cele mai simple telefoane. Dacă aplicaţia este folosită împreună cu portalul Avaya one-X pentru IP Office, ascultarea mesajelor poate fi controlată de un computer.

Aplicaţie pentru conversia mesageriei vocale în email: mesajele vocale pot fi transpuse într-un email şi trimise către serviciul de mesagerie electronică folosit de companie. IP Office utilizează SMTP sau MAPI pentru trimiterea mesajelor pe email.

Mesagerie Integrată: Serviciul de Mesagerie Integrată inclus în versiunea Preferred oferă un grad mai mare de integrare ce sincronizează mesageria vocală şi serviciul de email.

Răspuns automat: această funcţionalitate simplifică activitatea de preluare a apelurilor permiţând crearea de servicii automate care îi ajută pe apelanţi să aleagă opţiunile necesare pentru a ajunge la persoana potrivită, fără a mai fi necesară utilizarea unui operator (disponibil pentru versiunile Preferred şi Essential).

Răspunsuri vocale interactive (IVR) şi Text to Speech: creaţi sisteme automate ce le permit apelanţilor să acceseze informaţiile de business, de exemplu verificarea emailului, plasarea automată de comenzi, verificarea conturilor, achiziţionarea de bilete, verificarea codului PIN, etc. (disponibil în versiunea Advanced).

Avaya Contact Center: o solutie robusta de contact center multi-acces: voce, email si web chat. Cu o capacitate de pana la 250 de agenti ofera urmatoarele facilitati:

                   - Rutarea apelurilor in functie de abilitatile agentilor (skill based routing)

                   - Prioritizare a clientilor

                   - Inregistrarea apelurilor

                   - Campanii outband

                   - IVR

                   - Monitorizare online a activitatii contact center-ului

                   - Rapoarte istorice privid activitatea contact center-ului

Avaya Scopia XT SMB Edition:  este o solutie de videoconferinta pentru companiile mici si mijlocii bazata pe terminalul video XT 5000 care ofera servicii MCU (Multipoint Controll Unit) integrate. Aceasta solutie asigura o conferinta video cu 8/9 participanti pentru terrminale video dedicate, clienti desktop si clienti mobili si precum si servicii de “firewall traversal” pentru utilizatorii distanti.

Avaya Session Border Controller for Enterprise SME Platform: este o solutie de securitate pentru retelele SIP, dedicata IP Office. Fuctionalitatile software sunt impartite in doua grupuri:

                     - Standard Services: care asigura securitatea pentru truchiurile SIP

                 - Advance Services care pe langa securizarea conexiunilor SIP cu furnizorul public de servicii asigura si conectarea securizata (fara VPN) a utilizatorilor distanti (remote warkers) si posibilitatea de a crea o copie a pachetelor de voce pentru inregistrarea acestora (media forking).